Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2010 02:37 - ...година назад
Автор: elluito Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 423 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 03.07.2010 02:41


Имате ли в живота си човек, който да е обърнал представата ви за
самите вас? Някой, който ви е сринал и издигнал едновременно, някой
толкова специален, че година  не е достатъчно време да заличи три
месеца прекарани с него? А3 имам и днес г0 видях за първи път 0т 
мн0г0
време... Емоционалният ми 
еквивалент на големия срив - И. Седеше пред
мен по-прекрасен и от преди. Толкова близо и в същото време толкова
далеч. Изживявала съм този момент хиляди пъти в главата си, какво ще
му кажа, как ще го почувствам, н0 сега, к0
гато наистина имах този
шанс, не можах да направя нищо. Сърцето ми беше в еуфория, тялото
ми 
неконтролируемо и всичко се върна наново. "Ти ми еба майката" - му
казах, обвиних го, но знам, че се 
прецаках сама. Сама го изгоних и
пак сама съм си виновна. Сама с лошотията си. Не го 
оцених, не можах
да призная колко много значи за мен 
в действителност, не му го показах,
но за сметка на това видя най-безобразното ми поведение. Тъпках го,
мачках го, обиждах го, изгубих го ... май безвъзвратно. Не говоря за
него - пазя мълчание от 
половин година по тази тема, погребах я уж. За
пореден път се опитах да замажа издънката пред себе си, но сърцето си
иска своето,  или поне да си изтърпя докрай наказанието. Не написах и
ред за него, а изписах толкова много за по-не3
значителни теми, 3а
п0-не3
значителни чувства, 3а пъти по-незначителни хора ... Поне
разбрах защо се провали последният ми опит за връзка - 
защ0т0 още
обичам НЕГО. Искам да ми мине, да спре, някак да изчезне - не, лъжа:
искам пак да го имам до себе си, да му покажа, че вече разбирам, да
му се отдам, така както не можах преди. Явно за пореден път се доказа
мантратаоценяваш нещо едва, когато го загубиш... но вече е
късно за мен. Загубих го наистина. Проиграх обичта му, замених я за гордостта
си и сега ще си понеса последствията. Искам само да му кажа:
съжалявам, наистина. Ти беше, ти си прекрасен, а аз съм глупачка.
Всеки си отива, защото не умее да ме накара да се чувствам, както се
чувствах с теб, а това усещане адски ми липсва ... от май миналата
година, та сега е юли за Бога, не е сериозно ... но е факт, липсваше
ми през всичките 418 дни, липсваш ми и сега. Знам, че няма да
получа своя шанс, знам, че не го заслужавам, но искам ти да знаеш -
отмъстен си, защото  ти
не мислиш за мен, а от това да си забравен боли
най-много ... Не се опитвай да ме утешиш, недей - заслужих си го,
изпросих си го сама, но макар и да не поддам отвън, отвътре съм
празна. Липсваш ми и ще ми липсваш още дълго, уви, но ми обещай
нещо - не ми позволявай да се измъчвам повече срещайки те, дори
и случайно, скрий се, моля те ... за да мога да се излъжа, че съм
продължила напред, защото 30те минути с теб днес ме върнаха в първи
клас. Имам нужда да си създам нова илюзия - последна услуга,
обещавам: помогни ми, защото всичко ми се върна прекалено 
тъпкано,
че да продължа да живея с тази вина и занапред, наистина ми
важно е да си го
простя вече!
   



Тагове:   назад,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elluito
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 16552
Постинги: 11
Коментари: 9
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930