Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2010 16:03 - Отвори очи
Автор: elluito Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 443 Коментари: 0 Гласове:
1



 Отвори очи и погледни живота ни. Отвори очи за нас, за нашата голяма любов. Ти я спечели сам . Извоюва я с воля и хъс, използвай ги пак и отвори очи – погледни ме, кажи ми, че продължаваме да живеем в приказка безкрай! Нуждая се от теб,  както и ти се нуждаеше от  мен, тук съм, с теб съм ! Намери сили в себе си - остани и ти с мен. Нуждая се от широко отворените ти очи. Не умея да „съм” без теб. Не си и помисляй да ме оставиш...светът без теб не си заслужава. Аз се сражавах, сражавай се и ти! Отвори очи и виж любовта ни. „В едн0”, забрави ли?! Помогни ми. Вдъхнови ме да живея, не си и помисляй да спреш до тук. Отвори очи, не е дошло още времето, да се разделяме. Пред нас има цял един живот-  обещах да го изживея с теб. Не ме напускай, не смей! Приказката ни не свършва така, забрави ли- завинаги заедно, „завинаги” не е дошло още.  Любов моя недоизживяна – събуди се. Недей ... не спирай да вярваш, погледни миналото ни и си представи какво ни предстой ...ако те няма, как мога аз да живея?! 0твори очи за сълзите ми, отвори очи и излекувай болката ми, отвори очи, за да мога да ни спася. Без теб моя път свършва тук.  Спирам да дишам, ако теб те няма, в знак на протест и безсилие. Не ни даде на толкова пречки, сега искам последно усилие в името на бъдещето ни: отвори очи ...Сам каза, че знаеш, че  „писано е да доизживеем любовта си докрай”, и аз го знам, умолявам те: не го забравяй точно сега. Стисни ръката ми и посрещни утрешният ден с мен. Всеки изгрев и всеки залез, докрай! Мечтаехме за бегранична любов- имаш я сега, не поставяй граница, прекрачи я! 0твори очи, погледни ме- обичам те!!! В борбата сме двама, не се отказвай, не се давай. Роден си победител, не м0жеш да загубиш точно тази война! Отвори очи и продължи с мен ...по пътя ни, заслан с лаврови венци, по пътя на любовта ни, за която хиляди мечтаят,  по пътя, който ти избра за нас и сам превърна в действителност. Аз съм тук и чакам да отвориш очи, за да продължим.  Нека довършим нашата приказка заедно, има още дни, още щастие, още любов - отвори очи и ги грабни, не позволявай да се изплъзнат от теб- те са наши, извоювани, с болка спечелени... Погледни ме: ти си всичко за мен, не би ми отнел всичко, нали?! Отвори широко очи за живота, така както отвори сърцето си за мен – бори се, моя любов. Бори се, заради себе си, заради мен, заради бъдещето, което  планирахме заедно. Не е дошъл още момента да се откажем, не е дошло времето да спрем да се борим, не е дошъл мига, в който да затвориш очите ни. Аз съм с теб докрай, но този край не е тук и не е сега...Отвори очи, виж света ни в пълния му блясък. Спомни си красотата на мечтите ни и блясъка на бляна „завинаги заедно”, не спирай тук, недей... Нашата приказка е реалност, не спирай да я разказваш. Отвори очи, за да видя душата си, за да забие сърцето ми пак, без теб –  не мога да го открия... 0тв0ри 0чи и г0 накарай да бие, така както можеш само ти. Моля те, любов – отвори очи, за да продължим напред. Знаеш - зааедно можем , доказали сме си го!  Отвори очи.  Нямам сили да преживея  едно бъдеще без теб, не го искай от мен – няма да те надживея. Не позволи аз да застана над „нас”, не го позволявай и на нещо толкова безмислено и празно, като съдбата. Последно препятствие, дай ръка и нека минем през него ЗАЕДНО!    Отвори очи, ще преодолеем този кошмар. Отвори очи – събуди ме. Без теб и аз се сбогувам завинаги. Моля те, отвори очи...спаси ни.



Тагове:   очи,   отвори,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elluito
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 16380
Постинги: 11
Коментари: 9
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031